.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر نا خوش مالک باشگاه با صدور بیانیه ؛
انصراف خونه به خونه از لیگ یک و تکرار ادعاهای گدشته
شمال نیوز : از تمام هوادارانی که در طی این چند سال صمیمانه از تیم شهرشان حمایت کردند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم روزی بتوانم زحمات شان را جبران کرده و در شادی های تک تک این عزیزان شرکت کنم.....
انصراف خونه به خونه از لیگ یک و تکرار ادعاهای گدشته

شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه مازندران با انتشار بیانیه‌ای کناره‌گیری این تیم از حضور در لیگ یک را اعلام کرد.

  به گزارش شمال نیوز به نقل از ورزش سه"، قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل به صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

 

 "قبل از هر چیز دهه پُر سعادت کرامت و پیشاپیش تولد آقا علی ابن موسی الرضا را خدمت تمام مردم ایران و مردم خوب استان مازندران و شهرستان بابل تبریک عرض می کنم.

 

چند سالیست به عشق مردم مازندران و بابل با هزینه شخصی و بی منّت برای ورزش شهرم هزینه کردم. همیشه سعی کردم به جای حرف زدن، عمل کنم و بر هیچ کس پوشیده نیست طی چند ماه اخیر چه نامرادی هایی را تحمل کردیم. دقیقاً نگرانی و دلخوری های تک تک هواداران خونه به خونه را درک می کنم و از همه آنها بابت تحمل این سه ماه عذاب آور تشکر می کنم. آنها در این مدت بهتر از هر کسی متوجه قصیه تبانی دیدار نساجی مقابل راه آهن در هفته آخر لیگ یک و جعل شناسنامه بازیکن صغرسنی و بابلی تیم نساجی شده اند.

 

اما روی سخنم با آقای تاج است که تا امروز وقت کشی کرد و آنقدر شجاعت و شهامت نداشت رای را اعلام کند.

 

آقای تاج؛ یقیناً یادتان نرفته است در آخرین جلسه حضوری مان به بنده چه گفتید. تاکنون نتیجه رای را نیز اعلام ننموده اید. مسابقات شروع شده است و آنهایی که تبانی کردند و اسناد و شناسنامه را جعل نموده اند در حال قدم زدن هستند و به ریش شما می خندند. و تنها هواداران خونه به خونه می مانند که شب و روز به این فکر می کنند که چرا آقای تاج نمی گذارد رای واقعی اعلام شود؟!

 

آقای تاج؛ مردم قائمشهر فهیم هستند و اکثر آنها می دانند چه اتفاقی افتاده است. ای کاش لااقل این شجاعت و شهامت را داشتید که به مردم خوب و فهیم قائمشهر اعلام کنید صعود به لیگ برتر حق تیم خونه به خونه و مردم بابل بود و یقین داریم مردم قائمشهر نیز به این نتیجه رسیده اند که در بازی با راه آهن تبانی رخ داده است و این تیم از بازیکن صغرسن استفاده کرده است و باید دیدار خونه به خونه مقابل این تیم ۳ بر صفر اعلام شود.

 

برای بسیاری از مردم بابل و قائم شهر جای سوال دارد که اصلا چرا نتیجه این رای اعلام نمی شود و اگر ادعای باشگاه خونه به خونه مردود است چرا جرات رسانه ای کردن آن را ندارید؟ دوستان قائم شهری مان وقتی به ما می رسند می گویند تیم ما 25 سال به لیگ برتر نرفته بود و حاضریم 25 سال دیگر صبر کنیم ولی با فوتبال پاک و بدون تبانی و بدون دادن سکه به مدافع حریف و بدون بازیکن صغرسن راهی لیگ برتر شویم. آقای تاج ای کاش کمی صداقت داشتید و به مردم قائم شهر می گفتید حق فوتبال بابل بود که به لیگ برتر صعود کند‌.

 

بنده در برنامه ۹۰ اعلام کردم و به کمیته صیانت نیز نامه زدم و گفتم چند بازیکن تیم ما با سرمربی نساجی در ارتباط بودند و یا خود را به مصدومیت زدند تا در هفته های پایانی به تیم کمک نکنند. حتی پزشک تیم ما نیز رسماً اعلام کرد آنها مشکلی ندارند و خود را به مصدومیت زده اند ولی اکنون شاهدیم به تیم نساجی ملحق شدند و فدراسیون هم هیچ عکس العملی از خود نشان نداد.

 

آقای تاج شما در اتاق تان در فدراسیون نشسته اید و خبر ندارید اطرافتان چه اتفاقاتی رخ می دهد و مردم چه می گویند. برای فوتبال ایران روشن شده است که در هفته پایانی لیگ بین دو تیم نساجی و راه‌آهن تبانی رخ داده است و حق تیم خوب خونه به خونه که لیگ را مردانه به پایان برد خورده شده است و زحمات یک مجموعه بزرگ با بی‌معرفتی برباد رفت.

 

با این تفاسیر شما نشان دادید قصد دارید با وقت کشی به هدف تان برسید و به همین منظور باشگاه خونه به خونه و هوادارانش را ماه ها در انتظار گذاشتید و بنده مجبورم به هواداران خونه به خونه اعلام کنم دیگر با اعصاب و احساسات تان بازی نخواهیم کرد و در لیگ یک تیمداری نخواهیم کرد. چون تیمداری بخش خصوصی از جیب شخصی‌اش برای فوتبال ایران هیچ تاثیری برای فدراسیون فوتبال ایران ندارد.

 

از تمام هوادارانی که در طی این چند سال صمیمانه از تیم شهرشان حمایت کردند نهایت تشکر را دارم و امیدوارم روزی بتوانم زحمات شان را جبران کرده و در شادی های تک تک این عزیزان شرکت کنم.

 

والسلام علیکم و الرحمت الله و برکاته

قاسم حسن‌زاده امیری
دوشنبه اول مرداد سال نود و هفت"


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 1 مرداد 1397
با سلام
این حرفا چیه این آقا بیان می کنند؟؟؟؟
لیاقت تیم خونه به خونه در این حد نیست که تو لیگ 1 باشه، چه برسه به لیگ برتر.....؟
ما هم میگیم که برای رضای خدا و شادی مردم بابل داره خرج میکنه....
تبانی رو شما و امثال شما می کنید که خرید های میلیاردی می کنید و ....
خدا عاقبت شما رو بخیر کنه
بي طرف 1 مرداد 1397
فوتبال كثيف ايراني ارزش اينهمه بازي با احساسات دوستداران فوتبال رو نداره
بابلي 1 مرداد 1397
خدا خودش جاي حق نشسته
آقاي تاج در آينده حاصل زحمات ... خودش رو ميبينه
نا شناس 1 مرداد 1397
شمال نیوز چرا فکر می کنید ادعا می باشد یعنی شما اینقدر درک نکردید که تبانی بوده خوبه که همه فهمیدند
نا شناس 1 مرداد 1397
باسلام وارادت خدمت اقای حسن زاده
اقای حسن زاده در ابتدا با حترامی که برای مردم بابل قائل هستیم باید به شما عرض کنیم شما یه عکس با شورت ورزشی دارید ؟شما از فوتبال چه می دانید؟شما فقط فقط با پول خود دارید قدرت نمایی و حرف های این چنینی و مصاحبه های فوتبالی می کنید . حتما شما بازی راه آهن را خوب دیدید . ای کاش شما در استادیو بودید اون شوو هیجان را از نزدیک می دیدید. قائمشهریها فعل خواستن را گفتن و با یاعلی گفتن رفتن لیگ برتر . اقای حسن زاده شما سرتان را زیر برف گذاشته اید وفکر میکنید مردم فهیم مازندران این چیز ها را نمیدانند .در روز بازی نساجی و را اهن در حدود دو سه هزار نفری از بابل امده بودند .شما انقدر مغرور هستید که یه بچه دوساله از اولین برخورد با شما متوجه می شود .اینکه فر مایش میکنید بازیکن شما پول گرفته برمیگرده به عدم مدیریت حضرتعالی .شما نه با بازیکن ها تعامل داشته اید نه با مربیان تیمتان . مربی غیر حرفه ای شما چند روز قبل از بازی به شعور یه تیم ویه مربی جوان و باانگیزه اروپا بازی کرده توهین کرد و اقا رحمان هم در بابل شما را سکه یه پول کرد ودر بابل روی صندلی تان میخ کوب کرد.فکر میکنید این افراد همان افرادی هستید که شما در خوار بار و تجارت کار میکنید یکی هستند. اشتباه شما همیمن هست دوست عزیز شما همان شخصی هستید که در برنامه نود سرپرست تیم خود را با خاک یکسان کرده اید. و وقتی پشت خط تلفن امدید صحبت نمی توانستید بکنید . در مجموع شما برای تبلیغات برند خودتان امدید و کمی موفق بودید ولی برای فوتبال پاک نیامده اید چون با مغرور و پرادعا صحبت میکنید و فکر میکنید همه چیز پول هستش ولی باید بدانید بالایی خدایی هم وجود دارد یا علی مدد خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ما رستگار .اقای رمدانی لطفا متن را بگذارید چون ایشان به غیرت و پیشینه فوتبال مازندران و قائمشهر توهین کرده اند .
حسین 1 مرداد 1397
این حسن زاده فکر کرده که داره تیم منچستر رو از لیگ می بره. واقعا برای ایشان و بابلی ها متاسفم که اینگونه رفتار زشتی رو با یک استان و هواداران فوتبال می کنن.فقط اگر ایشان بداند با سعود نساجی تمام مازندران خوشحال شدند ولی با تیم شما شاید تنها بابل خوشحال می شد .حسن زاده از توهم دست بردار
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مرداد 1397
اول از همه صعود نه سعود آقای دانشمند
دوم اینکه اول هویت خودتو نشون بده بگو از کجای ایرانی بعد واسه مردم شریف بابل کری بخون
سوم نميدونم تو چه فضایی سیر میکنی ولی اگه یک باز با هفت تیر میومدی عزيزان سایر شهرهای استان رو میدیدی
و در نهایت اینکه بعد از سه ما کمیته انضباطی و اخلاق جرات نمیکنه رای پرونده تبانی رو صادر کنه تکلیف همه عاقلان معلومه جاهلان همچنان در خواب بمانند که شب دراز است و قلندر بیدار
علي 31 تير 1397
چنين حركتي از اقاي حسن زاده بعيد نبود همانند تيم كشتي شان
۲۹۶ 31 تير 1397
از اولش هم دنبال حاشیه و مسایل غیرفوتبالی بودند،اینا اینکاره نیستند.
نا شناس 3 مرداد 1397
شمال نیوز شرعا مسول هستی از اینکه همه نظرات را درج نمی کنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.